Typiske spørgsmål

Kan jeg selv afhente mit køb?

Nej, vi har desværre hverken eget lager eller fysiske butikker, men du kan handle på vores webshop døgnet rundt.

Hvad gør jeg, hvis der er en skade eller fejl på en vare?

Nogle gange er uheldet ude. Er der en skade eller fejl på din vare kan du nemt oprette en reklamation lige her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?

Har du fortrudt dit køb, og er din returret ikke overskredet, kan du sende dit køb retur lige her. Er din ordre endnu ikke afsendt, kan du anmode om en annullering her.

Kan jeg købe på faktura, hvis jeg har en virksomhed?

Det er desværre ikke muligt at købe på faktura eller kredit.

Kan jeg fjerne en vare fra et gennemført køb?

Hvis din vare endnu ikke er afsendt fra vores lager, kan vores kundeservice hjælpe dig med at fjerne varen fra dit køb. Du kan kontakte os lige her.

Kan jeg selv tjekke om min pakke er afsendt?

Ja, du kan følge din pakke hele vejen til din dør lige her.

Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder det jeg har bestilt?

Hvis indholdet af pakken du har modtaget afviger fra hvad du har bestilt, kan du kontakte os her for at få fejlen rettet.

Kan jeg ændre leveringsadresse, telefonnummer eller e-mailadresse?

Er din ordre ikke afsendt endnu, kan vores kundeservice hjælpe med at rette de fleste informationer. Du kan kontakte os lige her.

Kan jeg tilføje en vare til et gennemført køb?

Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til et allerede gennemført køb.

Kan jeg stille spørgsmål til en igangværende sag?

Ja, du kan altid kontakte os om en igangværende sag lige her.

Kontakt os

Salg

Få hjælp FØR du køber
Email
[email protected]
Vi svarer på mails løbende, og senest indenfor 72 timer

Telefontider

Kundeservice

Få hjælp EFTER dit køb
Email
Opret venligst en sag, øverst på denne side
Vi svarer på mails løbende, og senest indenfor 72 timer

Telefontider